Idag...

Hej idag har jag varit med emmie på skolan och på gården ;) <3
och på gården körde vi nått dans spel på wii :D
Det var skit kul fast pinsamt, Linus kom in och sa att jag skulle köra fast då blev det pinsamt så då våga jag inte köra :D
Fast imorgon ska jag köra med honom på gården ;) <333
Jag lovar att han kommer vinna för jag suger på det spelet !! :D
HiHi...
Det var jätte kul för när jag och wihlma tänkte köra då kom Lucas och malte in i rummet och då sa vi att dom skulle spela, och det gjorde dom... Det var jätte kul för dom fatta typ inget ;)
Men sen Ringde mamma och sa att jag skulle hem för att hon var utanför, När jag kom hem kolla jag på Tv åå då ringde Linus mej och då Pratade vi en stund och sen skulle han träna ... sen ringde han efter träningen, och vi prata en liten stund till :D <333
Sen har jag bara suttit och ritat och skrivit linus på pappret :D <333
Men Ni alla får ha det gött :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0