Gröna lund i Igen ,

Hej på er Gullungar!,
I lördags var jag på Gröna lund igen! :D
och ska dit snart igen några gånger :)
och så har vi sovit över hos krippe hela helgen och så träffa jag en av sveriges bästa bloggerska :D det var Robin som va med en hans kompis och hon :D
hon heter mikaela och bloggen heter:        http://micah.myshowroom.se/

men idag i skolan hade vi match 5:orna mot lärorna ... men lärorna vann för vi har bra fotbolls lärare i tungelsta för dom har typ spelat fotboll i flera flera år!! :O <3
men i morgar har vi skolavslutnig!!!!!!!! :D YEAAHH... <3
och så blev jag tillsammans med kim i går :D
Idag var jag med Axxa kim och fanny södö hemma hos kim det var fett kul :D igentligen skulle fanny och linus vara med men basse och nelly följde efter dom och kim fick nte släppa in basse och nelly så då blev linus arg och stack från fanny ? :S
Fast nu sitter man här med en data och cola ! :P
Hejdå puss på er sweethearts! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0